22.06.2007

Bu kez "Benim Ablam"

Ablam benim için, sadece benim için, özel bir gün olmadığı halde, çok güzel bir kumaş almış, tasarlamış, dikmiş, üzerine de parlak taşlar koymuş, kendi elleriyle sadece benim için bir çanta yapmış! Ne kadar şanslı olduğumun farkındayım. Yetenekli bir annenin yetenekli bir kızı olur benim ablam. Ben daha çantayı görmeden, annem ballandırarak anlatmaya başlamıştı! O kadar güzel bir çanta olmuş ki! Bir yandan kullanmaya kıyamıyorum ama biryandan da biliyorum ki uzun süre elimden bırakmayacağım! Doğum günüm için annemin ördüğü çantamla birlikte bir el emeği bir çantam daha oldu :) Çok teşekkür ederim ablacığım! Ellerin dert görmesin :)))

15 yorum:

cekirdeksizuzum dedi ki...

Güle güle giyin ikisi de çok şık olmuş

bembi dedi ki...

çok teşekkürler çekirdeksiz üzüm :)

hayalperisi dedi ki...

ya ablanda evlatlik alsa olur farketmez beni :)

devamli yazmasamda hergün ugruyorum bilesin ama cantalarin insani kiskandiracak cinsten ;)) sakin yanlis anlama ben kiskanmadim ;))

bembi dedi ki...

hayalperisi bir sormam lazım ablama :)) hep geliyor olmana çok sevindim. daha sık güncellemeye gayret ediyoruz :) kıskanma kıskanma hihi ;))) görüşmek üzere!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizciğim döktürmüş yine ,eh sende beklenmedik bir zamanda gelen bu güzelliği keyifle kullan inşallah....

Deniz dedi ki...

bembi güle güle kullan, birine hediye verirken özel günler değilse daha anlamlı geliyor :) daha çok taş olabilirdi...

hayalperisi aşkolsun :) gel buyur yetişmiş bir evladım olur, daha ne isterim :)

perili köşkcüğüm, döktürmüş gene demişsin, dökmek istediğim çok şey var da bende iş yok :)) parlak bir kumaş bulalım da pembe pembe, kızlara da dikelim :) teşekkür ederim

MeRaiL dedi ki...

Cok guzel olmus canta ve annenin yaptigi da cok sirinmis..;)
gule gule kullan cantani..
Ablanin ellerine saglik..

bembi dedi ki...

çok teşekkürler periliköşk :))

bence taş sayısı tam tadında ablacım :)) tekrar ellerine sağlık!

merail çok teşekkürler :))

Defne dedi ki...

Çok güzel! Güle güle kullan Bemgiciğim.

Birşey daha var: Kıskandımmm! :P

Sweety dedi ki...

ooooo aman bu ne guzel sey yaa ohh abla kardes beraber paslasip duruyonuz biz ne yapalim burda ne annecik var ne ablaciiikkk bohuhuhhuhuuuuu cok yalniziiiim kissslaarr

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim Defnecim ama kıskanma yaa :)) aşkolsun!

sweetycim sen de harika şeyler yapıyorsun!! ağlama ama neden yanlızım diyosun bühühüh :(( üsme beni

hayalperisi dedi ki...

deniz ben ciddiyim valla yakana yapisir anne derim baska sey demem ona göre ;)

olmadi bari kizima teyze yapayim seni belki onada ucundan kiyisindan bulasir bu güzellikler

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Çantaya ben de bayıldım. ablanızın ellerine sağlık. güle güle kullan Bembi :O)

bembi dedi ki...

çok şekersin hayalperisi :))

çok teşekkürler mutfakcamı yazıları :))

Deniz dedi ki...

sweety ablan yok mu? biz neciyiz ayol :)

hayalperisi ayıbettin :) olmaya gayret ederdim :)

merail, defne ve mutfak camı'na da teşekkürler. bu araba tatildeydim, yazdıklarınıza duyarsız kalmış değilim :) geç yanıtladığım için afedersiniz.