6.05.2007

Doğumgünü hediyelerim :))

Anneciğimin işlerini uzun süredir yayınlamıyordum. Bana sitem ediyordu, haklıydı da! Sweety'ciğim de beni uyardı ve sonunda birkaç fotoğraf çekip annemin bana ördüklerininden sadece birkaçını yayınlamayı başardım.










İlk olarak Mart ayında, doğum günüm için benden gizli gizli tasarlayıp ördüğü bolerom ve çantam! İkisini de çok severek giyiyorum. Bolerom kotla ve etekle çok şık duruyor. Çantamsa çok rahat ve kullanışlı! İçindeki cepler çok işimi görüyor! Hatta anneanneme bunları giyerek gitmiştim ve çok beğenmişti. Hatta kıskandı! Annem onun için de bir tane ördü!! Onun ki de çok güzel, çikolatalı kaymaklı dondurma gibi oldu :) Anneanneme tekrar gidince fotoğrafını çekip yayınlayacağım. Ellerine sağlık annecim!!

3 yorum:

Sweety dedi ki...

oleeeeeeeeeeyyy yasasin kavustum annenin islerine sonunda. Vallahi tebrik ederim ellerinden operim bebicim sevgili annenin. Cok guzel yaptigi seyler. Ohhh sanada baya bir ganimet kaliyor bu calismalardan anladigim kadariyla:) Bembiniinn annesiii bu kiziniza soyleyin sizi ihmal etmesin bir daha yolunuzu gozleyenler vaarrr :))) Ikinizede kucak dolusu sevgiler:)

Sweety dedi ki...

Bu arada bu tuylu tuylu yunleri kullanmak hakkinda epey tuyo almis oldum :) Tr den gelirken getirmistim fakat modasi gectigini dusunup ormeden kenara atmistim boyle aralara sus olarak kullanmak cook iyi fikirmis :)

bembi dedi ki...

heheh söz verdim, sözümde durdum sweetycim! annem sağolsun hiç üşenmez, yapar hediye eder herkese! birşey söylerim bakarım ki başlamış da üzerimde ölçüyor :)) hiç boş durmaz vallahi :)) çok sağolasın canım :)

bu arada tüylü şeyler naso demode olur! kokoşuz biz, pullu, tüylü herdaim modadır Türkler için! :)) benim de çok hoşuma gitti o aradaki tüyler :) çok şeker görünüyor ;)