25.11.2007

Kapşonlu Püsküllü

İşte yine tamamen annemin tasarımı olan bir ince kazak! Kapşonu ne kadar sevdiğimi bildiği için, ne yapıp edip ipliklerden arttırıp kapşon da örmüş annem. :)) Önünde ahşap düğmeleri olan, aşağı doğru dik inen bir kısmı var. Bu kısımın sonunda da püskülleri var. Renkleri ise tam bana göre, hem sıcak hem birbirleriyle uyumlu renkler. Dünyada bir eşi daha olmayan bir kazağım daha var artık! :) Yaşasın annem! Ellerine sağlık anneciğim!! ;D :*

Kapşonlu Püsküllü İnce Kazak - benimannem

11 yorum:

Deniz dedi ki...

Çizgili bir kazakta dikkat ettiğim tek husus beden çizgileri ile kollardaki çizgilerin yanyana geldiğinde bütünlük arzetmesidir. Annenizi kutlar, "kazağınızı güle güle giyiniz" derim efendim.

bembi dedi ki...

Anneniz kadar titiz ve özenlisiniz, tebrik ederim ablacım ;)) ve de teşekkür ederim ;)

Sndrfknella dedi ki...

Biz de (Gülistan hanım ve bendeniz) Vaaaay diyoruz, başka da birşey demiyoruz. Bir de kocaman öpüyoruz hepinizi :)

Açalya dedi ki...

ne kadar şanslısın!

bembi dedi ki...

Çok teşekkür ederiz biz de size ;)) En kısa sürede görüşmek üzere! :))

Gerçekten öyleyim galiba Açalya ;))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çok özene bezene yapılmış ve harika görüntüsüyle iç geçirten bir kazak bu..D
ön kısmı çok hoş atkı havası gibi...
ellerine sağlık annenin her zaman ki gibi...

bembi dedi ki...

çok teşekkürler sevgili Periliköşk! Şuan bu kazağı giymiş olarak yazıyorum. Çok severek giyiyorum :)) Beğenmene çok sevindim! :D

begumgum dedi ki...

bu harika bir kazak!! annem ordu yazmasan,ben bunu benettonda gorsem,heyt be sonunda yaratici bir kazak yapmislar derdim.Ama tabiiki senin annen yapti bunu!Ben de sanslilardan biriyim sanirim cunku cook severek kullandigim,dunyanin en ilginc ve tatli atkisini yapmistir bana anneleri :) Cok cok cok yaratici olmasi kizlarindan belli oluyor sanirim :)

bembi dedi ki...

begümcüm çok çok tatlısın sen! iyi ki varsın :)) çok tatlı ve içten yorumunu anneme okutmak için sabırsızlanıyorum!!! :D

Ordanburdanhayattan dedi ki...

selam,
bayılıyorum size,ne güzel anneniz için bişeyler yapıyorsunuz.ben de bir tek ben yapıyorum sanmıştım.ben de annem adına bir blog açmıştım ama sonra kendi bloguma dalıp onu ihmal etmiştim.şimdi biraz utandım mutlaka onunla da ilgilenicem.annenizin eline sağlık kazak harika görünüyor.güle güle giyinin siz de.

Sweety dedi ki...

vay be annenizin yaraticilik ve uygulamadaki basarisini yine hayretle karsiladim. ikinizin neden boyle super becerikli oldugu cok acik! sevgilleeerr:D