28.10.2007

Şallar

Annemin iki kızı var. Biri çalışkandır ve annesinin ördüklerini zevkle giyer. Diğeri tembeldir ve annesine "Bana örme." der, sonra da diğerini kıskanır :) Bugün kıskanç ablanın günü.

Aşağıda tek ve renkli motiflerden hazırlanmış şal, Bembi'nin. Aynısının üçgeni bende var. Bu kez dikdörtgen tercih edilmiş.

Klasik Afgan motifi ile tamamlanmış şal, benimannem'in arkadaşının kızı Banu'ya armağan. Banu bu renkleri seviyormuş ve minyon olduğu için şal kısaymış. Güle güle kullan Banu!

Konu mankenimiz benimannem'e teşekkür ederim :)

3 yorum:

bembi dedi ki...

hahahha! sabah sabah hiç güleceğim yoktu ablacım ;)) sen de çalışkan ol, annemin ördüklerini sıksık giy, senin de olsun ;)) kıskanma ben paylaşırım seninle canım ablam!

annemiz çok güzel mankenlik yapmış, sen de çok güzel görüntülemişsin ;D elinize sağlık!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

valla siz ne şanslı kızlarsınız ...,ee denizcim sen de şanslı ol ya ,ya da çalışkan...
ama senin gibi yaratıcı bir kadınının yaratıcılık ruhu ve yüreğinin pırpırları seni çalışkan yapıyor değil mi...
bu arada çok enteresan yukarıda ki şalın yalnızca küçük motiflerinden bir atkı yapasım vardı kafamda, motiflerin yapılmışını görünce hem şaşırdım,telepati gibi,hem sevindim gözümün önünde canlanmış oldu
ehh "benimannem"in de ellerine sağlık...

Deniz dedi ki...

Bembicim, annem aynen şunu dedi "Fotoğrafları koymuşsunuz? Bembi yazdı sandım ama sonra baktım o böyle şeylerler yazmaz dedim kendi kendime" :) Yazının nereye akdarından bir analizse artık :)

Daha var mankenlik yaparken...

Perilikoskcugum, latife ettim :) Atkı da pek hos olur, haydi o zaman top sende, yap da ekle :) Öptüüm.