1.09.2007

Çizgili

Çok şükür ben de ilk eklememi yaptım. Nasıl olacak, şöyle mi koysam, böyle mi çevirsem derken ekledim gitti :)
Mor şal, haroşa. Ortadan ikişer ilmek arttırılmış. Çizgileri ise tam bell olmasa da pırıltılı bir hava veriyor. Ucuna şekerimiz annemiz, fırfır ile püskül saltanatına son vermeyi uygun buldu.

Annemim kaç yıl önce ördüğünü bilemediğim, bilsem de söylemeyeceğim muhteşem şalı. Çocukken "Büyüsem de ben sarsam." dediğim püsküllü ve çok renkli bir aksesuar. Çiçek motifleri, siyah şalı hareketlendiriyor.

Battaniye, panço, şal, örtü... Tarifsiz bir icat. Geniş bir dikdörtgen örmüş, ortasına kapşon takmış. "Üşüdüm." diyenlere mükemmel bir ısıtıcı. Sakallı olarak bilinen ip kullanmış, Yastık, yorgan olmadan uzanıp uyumaya birebir, pofuduk nesne :)

5 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizcim mor şalın örneğinden panço da yapıldığını görmüştüm..
çiçek motifli siyah şala bittim ,çiçeklerini ne güzel örmüş ya işte ben öyle çiçekler örmek istiyorum,Ankara'ya gelince annen bana onları öğretse bayılırım ,aslında temel olarak biliyorum sık iğne ama dönüşleri filan beceremiyorum...

oh hepsi de pek güzel, kışı anımsattı ,hiç bu kadar kışı özlediğimi hatırlamıyorum...

Adsız dedi ki...

çiçekliyi çok sevdim

Deniz dedi ki...

perilikoskum, öğretir tabi ören bayan bulmuş :) be de biliyorum ama erbabından öğrenmek daha doğru olur...

Beyhancım eski bir şal. Kaç yıllık bilmiyorum. Anneme sorayım da yazayım...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ramazanlar diliyorum..

Deniz dedi ki...

Sana da hayırlı Ramazanlar serin mavi :)