17.05.2007

Annemin kamerasından

Anneciğimin başı, benim sırf kırmızı diye ona aldığım fotoğraf makinasıyla dertte. Ne yazık ki aldığı hafıza kartında sorun var. Teknosadan aldığı için ve çalışanları hödük olduğu için yardımcı olmamışlar. Yarın mağazaya gidip hesap sorucam. Keşke ama keşke hepsiburada.com'dan alsaydık. Annem beni arayıp alayım mı diye sorduğunda bu hiç aklıma gelmemişti! Makine bazı durumlarla annemin işini görmediği için kendimi çok suçlu hissediyorum. Bir de üzerine bu kart meselesi iyice canımı sıktı! :/

İşte annemin çektiği fotoğraflarla şirin mi şirin mor şapka ve onun atkısı. Ben bunları görmemiştim ve çok sevdim. Özellikle şapkanın üzerindeki motife bayıldım anneciğim! Ellerine sağlık! :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

teknosadan bişey alınmaz yaaaa
benim ve pek çok arkadaşımın ortak fikri ve kararı!!

Zeynebin Dünyası dedi ki...

bunarın rengi çok güzel...ellerine sağlık annenin...

bembi dedi ki...

haklısın titrekkelebek. hata yaptığım için ben de çok üzüldüm!

zeynep'ciğim beğenmene sevindim. çok teşekkürler :) senin anneciğinin de ellerine sağlık yaptığı tüm o güzel işler için :))

Sweety dedi ki...

ay ayy ayyy yine doktormusss dokturmus :) oh makinenizde yhayirli olsun vallahi inanin sizin kadar bende sevindim. iyi gunlerde kullanin. hep saglikla ve mutlulukla kullaninki bizi bu guzel modellerden hiiicc eksik etmeyin. opuyorum yetenekli ellerinizde. Bembisim bu arada anneciginin sitesine yaptigin desteklerden oturu tesekkur eder bembis yanaklarindan operim:)