17.04.2007

Odd Molly

Pek örülecek şeyler değil belki ama fikir verebilir diye düşündüm.

6 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ama kırmızı hırkaya bittim hem sanki yapılabilir geldi ,ancak öndeki kahverengi bağlantı örgüden mi çözemedim...

bembi dedi ki...

sanırım o örgü değil periliköşk. model olarak fikir verebilir yine de :) aslında böyle hırka örmek çok güzel olsa gerek. mesela ben şuan anneciğimin ördüğü hırkalardan birini giyiyorum. Yumuşacık çok rahat hem de dünyada bi tek bende var ;)

Deniz dedi ki...

anneeee bana kırmızının solundakinden örer misin nooooolur!!!

Sweety dedi ki...

cok guzellermis bee bende simdi bisey oruyom aklimdaki gibi olursa cok guzel olacak. ama muhtemelen olmayacak. EEE peki ne olacak o zaman :( eyvahh. ama ben bu kemerden ormezsem ne olayim bakin sahidimsiniz orecegim en azindan bir benzerini :)

bembi dedi ki...

hayır anne bana ör bana ör :)))

bembi dedi ki...

sweety sen çok hamaratsın yahu! maşşallah! o kemerden ben de istiyorum ama takmak için biraz eritmem lazim hihi :)