10.03.2007

Knitty

Bu bileklik fikri güzel bence :) biz çocukken icat edilseydi, ben takardım. ama şimdiki çocukların takması zor! belki görünmeyecek kadar pul, taş, ıvır zıvır iliştirilirse takabilirler..

















Bu bebek patikleri süper! Çorap da güzel ama kim uğraşır ki? Eldiven çok şık di mi anneciiimmm! :o)














Örgü çiçekleri seviyorum ben :) laleler hoşuma gitti.. diğerini niye yapmışlar bimiyorum!






Melek mi şeytan mı? Kanatlar daha uzun olsa daha güzel olur sanki.. Ben meleği tercih ederim :P

















Hepsi knitty'den. sitede başka da işe yarar pek birşey yok zaten :)

2 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yün ile iplik ile ,ille kazak mazak örmek gerekmemesi çok hoş ,çiçekten,oyuncağa,takıya,akla gelebilecek herşey yapılıyor,bu harika birşey,yakaladıklarına bayılıyorum

bembi dedi ki...

teşekkür ederim perili köşk :) yaratıcılık konusunda çekimser olmamak gerekiyor demek ki, denemek lazım :)