25.02.2007

Annemin örgülerinden bir kaç seçmece :)

Bi süredir annemin ördüğü güzelliklerin fotoğraflarını çekip bloga koymak istiyordum. Şimdilik dört tanesini koyabiliyorum. Tabii aslında model üzerinde çekmek gerekiyor. böyle çok belli olmuyor. Bunu da bi sonraki haftasonu yapabilirim :)


















Bunu çok seviyorum. Üzerimde çok iyi duruyor. O kadar seviyorum ki eski iş yerimdeki son gün bunu giymiştim. Yakasını değişik katlayarak modeli farklı gösterebiliyorum. Geniş veya dar durması havasını değiştiriyor. Annem yünü seçerek bana süpriz yapmıştı. Çok doğru bi tercih olmuş çünkü bir çok şeyle rahatlıkla kullanabiliyorum. Özellikle de kot üzerine!









Bu da pembe hırkam. Bunu da çok seviyorum. Baharda kısacık kollu shirt üzerine giymek için sabırsızlanıyorum. Rengi burda görünenden çok daha güzel. Diyeceksiniz nie photoshoplamadin? Efendim biz bazilari gibi photoshopa güvenip fotoğraf çekmiyoruz. ehem...









Bu da annemin yeni hayranı olan küçük damadına ördüğü kıpkırmızı süveter :) bunun da rengi çok doğru bir tercih! Annem bir ton koyusunu almak üzereyken bir bayan "genç birisi için alıyorsunuz madem, kıpkırmızı olanı alın. koyu kırmızıyı yaşlanınca giyer" demiş! iyi de söylemiş! :)











Ve son olarak bir bere. Annem kalan hiçbir parça kumaşı, ipi, yünü, düğmeyi boşta bıramaz! Sanırım bunu da model üzerinde çekmek gerekirdi. Ama olsun, sıcacık ve rahat olduğu böyle bile belli oluyor :)

3 yorum:

aurum dedi ki...

:) ellerine saalık annecik...tüm anneleri seviyoruz..:))çok beendim...

bembi dedi ki...

vallahi annem duysa sana da örer :D isteyen olduktan sonra seve seve örüyor! sizi tanıstirayim :D
ps. bugun postta görünen pembe hırkamı giydim :o)

aurum dedi ki...

pempeeee gönlüm sende bembinoooo :))) ikikikiki....çiçek anne, en güzel motif anne....anneye zahmet vermeyelim duymasın o zaman ama onu sevdiimi söyleyebiliriz....sevgi pıtırcığımıyız neyiz....;)